נעמה סקג'ו נאור

Totem, יעוץ וליווי רוחני-מעשי

נעמה סקג'ו נאור, 49, קיבוץ עברון. אימא ל-3 מופלאים.

לפני 15 שנים לקתה נעמה במחלת הפיברומיאלגיה שגרמה לכאבים עזים בכל הגוף.

"סבלתי מכאבים בכל הגוף, מקוצר נשימה, מאיבוד הריכוז ומהשתתקות התחושה בידיים וברגליים בעוצמה כה חזקה, כאילו צי של משאיות עובר עליי במשך 24 שעות ביממה" – נעמה משתפת.

באותה תקופה עבדה נעמה בסופרמרקט של הקיבוץ. המחלה השפיעה על כל התחומים בחייה והביאה אותה לעשות שינוי מהותי בחייה. אחד התחומים שהיא החליטה ללמוד היה אימון אישי ועסקי.

לאחר שעברה בעצמה תהליך של שינוי תודעתי ומנטלי שהביא לשיפור בכל תחום בחייה, נעמה הגיעה להכרה בקשר העמוק בין גוף לנפש.

היא המציאה את עצמה מחדש והקימה את חברת Totem – יעוץ וליווי רוחני-מעשי. נעמה מלווה בעלי עסקים ואנשים שרוצים לעשות מהפך בחיים שלהם ולהמציא את עצמם מחדש.

נעמה סקג'ו נאור

נעמה עוזרת לאנשים למצוא את מפת הפוטנציאל האישי שלהם. בתהליך הליווי הערך העצמי שלהם עולה, הם פחות מדוכאים – וכתוצאה מכך המעגלים מסביבם פורחים, האנרגיה זורמת וקל להם להתפרנס. בעולם שעובר שינויים מהותיים אנשים רבים מגלים שהעבודה שלהם או העסק שלהם לא רלוונטיים – ונעמה מסייעת להם להמציא את עצמם מחדש.

תהליכי העבודה של נעמה ב-Totem מבוססים על שיטת עבודה ייחודית שנעמה פיתחה לאחר שנים של עבודה במגוון רחב של שיטות אימון אישי ועסקי. 

בספר שכתבה 'גם דגים יכולים לרקוד סמבה' – נעמה חושפת את השיטה ואת התובנות שלה מתוך הסיפור האישי שלה ואת מודל 4 המפתחות להתפתחות אישית ועסקית.

נעמה מלווה את לקוחותיה לטווח ארוך ובאופן מקצועי – ליווי צמוד החל משלב בניית תכנית עבודה לפיתוח העסק ועד לשלב היישום בשטח. בהיבט העסקי התהליכים כוללים בניית תשתיות שיווק איכותיות שמתפתחות יחד עם צמיחת העסק.

נעמה סקג'ו נאור - גם דגים יכולים לרקוד סמבה

לשמור על קשר עם נעמה

ט.ל.ח בכפוף לתקנון

נופש זוגי במתנה!

פשוט להירשם חינם, לקבל את כל הפרקים למייל, לענות על החידות מתוך הפרקים ולזכות בפרסים

פרס ראשון: נופש זוגי במלון הבית הספרדי!

הבית הספרדי - מלון בירושלים

פרס שני: 7 ארוחות זוגיות במסעדת פראטלי!​

מסעדת פראטלי נתניה
קומנדו עסקים - הריאליטי - דני וידיסלבסקי
ט.ל.ח בכפוף לתקנון