אודות קומנדו לעסקים - דוקו-ריאליטי

נגן וידאו

סדרת דוקו ריאליטי הנפרשת על 2 עונות ומתעדת את סיפורם יוצא הדופן של 10 עצמאים ובעלי עסקים שהפכו לסיפור הצלחה בזמן אחד המשברים הגדולים בהיסטוריה האנושית. המשתתפים הגיעו להישגים בעזרת תוכנית הייעוץ 'קומנדו לעסקים'  של דני וידיסלבסקי, מאסטר בניהול ומומחה להתנהגות אנושית. דני וידיסלבסקי הוא מנכ"ל וידיס שירותי ניהול בע"מ (על וידיס).

לאחר שדני וידיסלבסקי אימן והדריך למעלה מ-30,000 בעלי עסקים הדרישה לייעוץ עלתה. בתחילת משבר הקורונה בישראל, הבין דני שמדובר באחד המשברים הגדולים ביותר בהיסטוריה לעסקים קטנים. בעקבות הדרישה הגוברת לייעוץ שלו, החליט דני להעביר את הייעוץ יחד לקבוצה של בעלי עסקים ועצמאים. הוא קרא לקבוצה 'קומנדו לעסקים'.

בעלי העסקים שהשתתפו בתוכנית החלו להשיג תוצאות שהם לא חלמו שיוכלו להשיג בתקופה כזו. במהלך הייעוץ עלה הרעיון לתעד את התהליך והסיפור של המשתתפים בסדרת ריאליטי.

הבמאי יגאל לרנר (ביים את הסדרה 'מלחמה, שלום וחלום' על יצחק שמיר ז"ל, ועוד סדרות תיעודיות ששודרו בטלוויזיה) נבחר לביים את הסדרה. יחד עם הצוות שלו הם תיעדו את מסעם של 10 בעלי עסקים על פני 2 עונות של סדרה תיעודית מרתקת.

בעונה הראשונה, עונת התפוחים, הסדרה מציגה את סיפורם יוצא הדופן של בלה יעקבי – בעלת חברת הייטק, בעז ליפשיץ – שיווק ציוד תעשייתי, גלית וטורי – מעצבת פנים, דוד שילמן – שחקן, ליצן ומנהל הסביבטרון ונעמה סקג'ו נאור – מאמנת אישית.

הצטרפו לסיפור המרתק שלהם. לנפילות, לקשיים, לפריצה, לשינוי ולמסע האישי של כל אחד מהם להגשמת החלום ולהצלחה העסקית.

לצפייה ללחוץ כאן

נגן וידאו

ט.ל.ח בכפוף לתקנון

נופש זוגי במתנה!

פשוט להירשם חינם, לקבל את כל הפרקים למייל, לענות על החידות מתוך הפרקים ולזכות בפרסים

פרס ראשון: נופש זוגי במלון הבית הספרדי!

הבית הספרדי - מלון בירושלים

פרס שני: 7 ארוחות זוגיות במסעדת פראטלי!​

מסעדת פראטלי נתניה
קומנדו עסקים - הריאליטי - דני וידיסלבסקי
ט.ל.ח בכפוף לתקנון